Belépés MINI, SMART, XXL csomagos ügyfeleknek Belépés WEB-SERVER LITE csomagos ügyfeleknek

A LadyBird követő kampány

Mire jó egy követő kampány?

Tegyük fel, hogy már sikerült összeállítania egy több száz, vagy akár több ezer fős címlistát. Ezek a címzettek már legalább egyszer érdeklődtek az Ön által nyújtott szolgáltatás vagy kínált termék iránt. Használja ki a lehetőséget, és kínálja meg őket legjobb ajánlataival!

Egy hírlevél nem hírlevél

Felmérések bizonyítják, hogy egyetlen reklám szinte soha sem elég ahhoz, hogy a célszemélyt vásárlásra ösztönözzük. Ha az esélyeket növelni akarjuk, legalább 8-10 ilyen alkalmat kell biztosítanunk, és a siker még ekkor sem garantált. A követő kampányt pontosan arra találták ki, hogy leendő ügyfeleink az általunk meghatározott időpontokban rendszeresen értesüljenek ajánlatunkról.

Jó példa erre, ha szolgáltatásunk kipróbálására ingyenes tesztlehetőséget biztosítunk, és ezen időszak alatt a tesztelő naponta kap egy-egy hírlevelet, mintegy segítvén a remélhetőleg pozitív döntése meghozatalában.

Ha az érdeklődőből időközben megrendelő lett, kikerül a listából, hiszen ezzel követő kampányunk elérte célját: vásárlót szerzett.

Hogyan is működik ez a LadyBird marketing rendszerben?

A követő kampány segítségével egy eseményláncot tud felvenni a rendszerbe, amin minden egyes címzett végighalad, aki bekerül a kampányhoz rendelt címzettcsoportba.

Követő kampány létrehozásához válasszuk a „Hogyan? / Kampány / Létrehozás” menüpontot. A következő oldalon, amit feltétlenül szükséges megadnunk, az a kampány neve, a kampány típusa és az a címzettcsoport, amelyiknek a kampány szól. Ezen kívül megadhatjuk azt is, hogy milyen könyvtárba kerüljön az új kampányunk, adhatunk egy leírást, beállíthatunk megerősítő levelet a kampányban való részvételhez, valamint nyilatkozhatunk a kampányból leiratkozók további sorsáról. Ez utóbbi funkció esetén megadhatjuk, hogy a címzett csak az adott címzettcsoportból kerüljön ki, kerüljön ki az összes címzettcsoportból, kerüljön feketelistára vagy teljesen törlődjön a rendszerből. A feketelista olyan szempontból hasznos, hogy amelyik címzettünk ide felkerül, az nem fog a későbbiekben bekerülni semelyik címzettcsoportba sem.

Követő kampány esetén hasznos lehet a beállításoknál található inaktiválási opció, például szerkesztés idejére, így az esetleg már a kampányba bekerülő címzettek nem fognak rossz, esetleg hiányos vagy rossz sorrendben érkező leveket kapni. A futási időszaknál beállíthatjuk, hogy mettől meddig legyen aktív a kampányunk, az ezen intervallumon kívüli időszakban pedig nem történik semmilyen kiküldés ebből a kampányból. A feladó és válaszcím segítségével felülírhatjuk, hogy milyen e-mail címről kapják meg a leveleket a kampányba kerülő címzettek.

követő kampány beállítás

A mentés gombra kattintva az események listájához ugrik a böngésző. Itt tudjuk összeállítani a kiküldendő küldemények listáját. A kampány kezdőeseményének felvételéhez kattintsunk az „Új kezdőesemény felvétele a láncba” gombra. Ez után megadhatjuk, hogy küldeményt vagy feltételt szeretnénk elhelyezni az eseményláncban. Új küldemény felvétele esetén egy nevet kell adnunk az eseménynek, később ez alapján tudjuk azonosítani a küldeményünket az eseményláncban, valamint meg kell adnunk az eseményhez rendelt küldeményt is, ami lehet egy már korábban létrehozott e-mail, SMS, postai levél vagy akár telefonhívás is. Több küldeményt is választhat, ebben az esetben a címzettek véletlenszerűen, egyenlő arányban fogják megkapni a kiválasztott küldemények valamelyikét.

A követő kampányban az egyes események lefutása között várakozási idők vannak. A várakozási idő mindig az előző eseményhez képest eltelt időt jelenti, ez a kezdő esemény esetén a címzett címzettcsoportba kerülését, további események esetén az előző esemény lefutása után eltelt időt jelenti.

követő esemény

Küldemények esetén megadható egy humánus időpont is, amivel az az időintervallum határozható meg, amikor a küldemény kézbesítésre kerül a címzett részére. Ez például SMS küldemények esetén lehet hasznos, ugyanis így elkerülhető, hogy éjszaka zavarjuk a címzettünket.

Feltétel felvétele esetén is az előzőekben leírtakhoz hasonlóan kell eljárnunk, annyi különbséggel, hogy itt nem egy küldeményt kell megadnunk, hanem egy vagy több feltételt, amivel egy elágazást tudunk az eseményláncban elhelyezni.

Az alábbi ábrán látható, hogy a példaként létrehozott kampányunk egy feltétellel kezdődik, és a feltétel teljesülése esetén az igaz ágban szereplő „Első küldeményem” kerül kiküldésre, ellenkező esetben pedig a „Második küldeményem”.

Bármikor tudunk új küldeményt vagy feltételt felvenni az eseményláncba. Ehhez keressük meg azt a küldeményt ami után szeretnénk elhelyezni az új eseményt, és használjuk a sor végén elhelyezkedő új esemény felvétele ikont, a lánc elejére történő felvételhez pedig az „Új kezdőesemény felvétele a láncba” gombot használhatjuk.

követő események listája  


LadyBird Marketing Rendszer | A professzionális online marketing asszisztens.
Telefonszám: +36 (52) 541 346 • E-mail: support@ladybird.hu
© 2017 Web-Server Kft.