Több kommunikációs csatorna
-
A sok adatbázis, amely tartalmazza ügyfelei elérhetőségeit, esetleg személyes jellemzőit,
nehezen koordinálható? Ahhoz, hogy több módon is elérje érdeklődőit több eszközt is be
kell vetnie?
-
Gondoljon bele, mennyivel hatásosabb, ha egy rendszer rendelkezik azzal az előnnyel,
hogy több csatornán kommunikál. Ha az e-maileket nem is olvassa ügyfelünk rendszeresen,
az SMS üzeneteket biztosan nem törli olvasás nélkül.
MEGOLDÁS: a LadyBird...
-
...mivel szoftver képes adatbázisa segítségével az ügyfelek adatait rendszerben
tárolni, és az éppen szükséges információt előhívni belőle.
-
...mivel nem egyszerűen hírlevelek továbbítására képes, hanem SMS-eket is
könnyedén küldhet az ügyfelek számára.
-
...mivel a rendszer támogatja a telemarketinges tevékenységet is, hiszen a
LadyBird-ben kényelmesen adminisztrálhatja hívásait.
Címzett adatmezők
A LadyBird Marketing Rendszerben kezelt címzettjei az alap adatokon túl rendelkezhetnek
egyéb adatmezőkkel is, melynek típusát Ön állíthatja be, akár lehet ez egy listából
kiválasztott érték, vagy szöveges, számos, dátum típus. Ezekre küldeményeiben hivatkozhat,
vagy feltételeket köthet hozzájuk.
SMS küldési funkció
A LadyBird Magyarország első komplex többcsatornás online marketing eszköze. Miért ragadna
le e-mail kampányoknál? Az SMS kampányok bizonyítottan sikeresebbek, hiszen gondoljon csak
bele... Egy SMS-t Ön is biztosan elolvas, tartalomtól függetlenül, ellentétben
az e-mailekkel.
Telemarketing
A rendszerben a telemarketinghez is támogatást kap. Hívásait egyszerű küldeményként viheti
fel, megírhatja akár a hívás teljes szövegét, és a hívásokat online adminisztrálhatja, azok
sikerességét, sikertelenségét feljegyezheti. Egy jól felépített marketing kampány kiterjed
minden kommunikációs csatornára.