Visszajelzések
-
Járt már úgy Ön is, hogy valójában nem tudta, milyen sikeres egy-egy kampánya?
Maximum a vásárlások számán mérhette le tevékenysége hatását? Mennyivel egyszerűbb egy
kérdőív segítségével kimutatni, melyek célközönsége igényei, elvárásai, melyek azok a
tulajdonságok, melyek miatt az Ön termékét választja egy-egy vásárló?
-
A visszajelzések gyűjtése alapján pontosan olyan kampányt hozhat létre, amely személyre
szabott, növelve ezzel eladási esélyeit. A végső cél pedig nem is lehet más.
MEGOLDÁS: a LadyBird...
-
...mivel a rendszer segítségével néhány kattintással állíthat elő kérdőíveket, és
küldheti el címzettjeinek.
-
...mivel egy-egy hivatkozás látogatottságának mérésével egyszerűen térképezheti fel a
látogatók érdeklődési körét.
-
...mivel a visszajelzések segítségével statisztikákat állíthat fel, amelyekből értékes
információkhoz juthat vásárlói szokásairól, érdeklődéséről, igényeiről.
Kérdőívek
Küldeményeit kérdőívekkel is színesítheti, hogy az érdeklődők visszajelzéseit figyelhesse,
a válaszokat statisztikákkal és egyenként is könnyen megtekintheti. A kérdőívek megjelenését
szintén testreszabhatja.
Hivatkozások
Az egyes e-mailekben elhelyezett hivatkozásokat, akár a küldemény létrejöttekor automatikusan,
de kézzel is felviheti a rendszerbe, ezek után nyomonkövetheti, hogy az egyes linkekre kik,
mikor, és összesen hányan kattintottak.
Statisztikák
Részletes áttekintést nyújt a LadyBird küldeményeiről (olvasottság, továbbküldés, visszapattanó
levelek, stb...), kampányai sikerességéről, és címzettjei számának alakulásáról. Grafikonjaink
az átláthatóság és egyszerűség jegyében készültek el.